درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 145
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 30934
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

درب اتوماتیک پارکینگ 09382219259
فروش و نصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ با قیمت مناسب

جک برقی تابا مدل TSG-9011

 

جک درب پارکینگ

متعلقات پک:

دو عدد جک ماردونی

تابلو همراه با برد فرمان

یک جفت چشم

دو عدد ریموت

فلاشر

متعلقات نصب

 

ویژگی های اصلی:

دو عدد جک ماردونی با ظاهر زیبا

برد فرمان کاملا دیجیتال با قابلیتهای فراوان

قدرت بالای جکها

 

 

معایب:

طراحی بحث برانگیز چگونگی نصب تابلو فرمان

فتوسل به ظاهر بی کیفیت

 

کمپانی تابا که در ساخت آیفون های تصویری سری در سرها دارد ، خود را جا مانده بازار درب اتوماتیک می بیند و چند سالی است که تلاش می کند قسمتی از بازار درب اتوماتیک را از آن خود نماید . تابا سال گذشته جک درب اتوماتیک خود را به بازار عرضه کرد اما پس از مدتی به دلیل اصلاح کلی در سیستم جک و برد فرمان خود تولید درب اتوماتیک را متوقف نمود و اکنون سیستم درب اتوماتیک خود را با قدرت و اعتماد بیشتری روانه بازار نموده است.

 

پکینگ:

پک جک تابا را نمی توان زیبا دانست اما به طور کلی می این پک از کارتن با چاپ کم کیفیتی استفاده نموده اما وقتی درب جعبه را باز می کنیم ، متوجه می شویم تمام لوازم بسیار خوب چیدمان شده و هیچ گونه فضای خالی برای تکان خوردن اجزا داخلی وجود ندارد.

جک درب پارکینگ

 

 جکها:

الگو طراحی برای جکها در تابا با دیگر کمپانی های سازنده سیستم درب اتوماتیک ایران تفاوت زیادی دارد ، به این صورت به طور مثال الکتروپیک کاملا جک زومر آلمان را الگو برداری کرده و روانه بازار نموده و یا سیماران جک پروتکو ایتالیا را الگو برداری کرده و محک نیز از فک ایتالیا الهام گرفته ، اما در جک های تابا نمی توان به طور قطع گفت که تابا مثلا از لایف ایده گرفته ، زیرا در مواردی تفاوتهای فاهشی دارد

به طور کل می توان گفت جکهایی که تابا تولید نموده ، جکهایی ماردونی است که ضد آب و خاک بوده و با اندازه شفت کوچکتر از رقبا قدرت بسیار بالایی دارد.به گفته کمپانی این جکها هر کدام تا 400 کیلوگرم قدرت دارد که برای یک سیستم 24 ولت بی نظیر می باشد.

 

درب کنترلی تابا 

 محل قرار گیری کلید خلاص کن بسیار خوب انتخاب شده و چون انتهای جک بسیار باریک است ، برای نصب نیاز کمی به کنده کاری داری.سیمها نیز طوری از جکها خارج می شوند که احتمال خوردگی و فرسایش آن بسیار کم باشد.

 

 

 

تابلو فرمان:

تابلو فرمان جایی است که تابا بیشترین تغییرات را در آن داده و تابا به چنین طراحی به خود می بالد . ظاهر رویه تابلو فرمان کوچک اما بسیار شکیل است و لولا جهت درب آن دارد تا برای باز کردن درب آن نیازبه جدا سازی از بدنه نباشد.آرم تابا دقیقا وسط تابلو فرمان جای خوش کرده است.

 

بعد از باز کردن درب تابلو فرمان ، تمام اجزا به صورت کاملا فشره قرار گرفته. البته این فشردگی مشکلی برای اجزای داخلی ایجاد نخواهد کرد. فقط به نظر نمی رسد بتوان قطعه ای اضافی مثل رسیور غیر فابریک درون این تابلو جا داد.مدارفرمان یوتاب یک مدار فرمان کاملا دیجیتال است که بیشتر مشابه مدارفرمان فراز سیماران است. به نحوی که با دکمه هایی می توان وارد منو اصلی شد و سیستم درب اتوماتیک را تنظیم نمود.

مدار فرمان تابا

ورودی سیمها برای اتصل موتورها و سایر اجزا بسیار خوب تعبیه شده است. اما مهمترین قسمت این برد فرمان ، برنامه پذیری پذیر بودن آن است که می توان نقطه عطف درب اتوماتیک تابا دانست . زیرا کارایی این برد مثال زدنی است و می تواند بسیار انعطاف پذیر باشد.

 

اما در این تابلو به ظاهر بی نقص ، موردی توجه ما را جلب کرد و آن نحوه نصب آن روی دیوار بود. ظاهرا تابا در طریقه نصب این تابلو از آیفونهای تصویریش الهام گرفته. به گونه ای که تابلو فرمان روی پایه ریلی جا می خود.

قیمت جک پارکینگ تابا

همانطور که در تصویر بالا می بینید دو این روش دو اشکال بزرگ دارد . یک اینکه سرقت این تابلو فرمان بسیار سهل و راحت می شود و دومین ایراد آن همانگونه که در عکس سمت چپ بالا دیده می شود شیار و خفره جا خوردن این پایه است که امکان ورود آب را از پشت دستگاه خواهد داد. احتمالا مهندسین تابا گمان کرده اند که این مدار فرمان در منازلی که مسقف هستند استفاده خواهد شد و یا باید این تابلو را درون یک تابلو امن تر قرار داد.

سایر اجزا

قیمت ریموت تابا

متعلقات درب اتوماتیک تابا اعم از فلاشر و چشمی و ریموت بسیار معقول طراحی شده و در مورد فلاشر می توان گفت که بسیار زیبا طراحی و ساخته شده. ریموتها همان طرح متداول بازار است که دکمه ها به وسیله کاوری پوشانده شده. در مورد چشمی نمیتوان مطمئن بود ، زیرا نمونه این فتوسل به صورت آزاد در بازار به فروش می رود که بسیار بی کیفیت می باشد و ما امیدواریم که تابا از طرح آن چشمی ها استفاده کرده باشد و نه همان چشمی ها.

 

نتیجه کلی:

تابا باز گشته تا سهم خود را از بازار درب اتوماتیک کسب نماید . ما مطمئن هستیم درب اتوماتیک تابا ارزشی بیشتر از قیمتی که اکنون(1392/7/20) در بازار است ، می ارزد ، اما شاید مدیران تابا قیمت این محصول خود را پایین آورده اند تا بتواند در بازار شلوغ درب اتوماتیک شماری از آن نصب شود و نصابها و مشتریان اعتمادشان به این محصول زیاد شود.باید دید آیا این سیاست تابا در بازاریابی و فروش موفق خواهد بود و یا خیر!



جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ کالیپسو مدلMOOV

درا سیستم نمایندگی پخش و فروش جک برقی درب اتوماتیک پارکینگ کالیپسو مدلMOOV

ویژگیهای اصلی :

درب بازکن الکترومکانیک مخصوص دربهای تک لنگه تا چهار لنگه

قدرت بالای جک تا 350 کیلو گرم برای هر لنگه

مناسب برای درب های تا عرض نهایت 2 متر

دارای استاندارد IP44

مناسب برای تردد تا 15 واحد

دارای 2 عدد ریموت

ماکزیمم میزان حرکت شفت 400 میلی متر

تابلو فرمان با کارایی بسیار زیاد

هوشمندی سیستم در مقابل برخورد با مانع

دارای ضامن خلاص کن در هنگام قطع برق

ولتاژ عملکرد 220ولت

ساخت ایتالیا

دارای 24 ماه گارانتی


پنج شنبه 13 مهر 1393برچسب:جک درب پارکینگ life, :: 19:28 ::  نويسنده : فروشنده درب اتوماتیک

جک درب پارکینگ life

درب اتوماتیک لایف



جک درب پارکینگ ایرانی

محصولات ایرانی به دلیل تولید در داخل کشور ،

 

 دارای قیمت مناسب بوده و علاوه بر ضمانت

و دسترسی آسان به قطعات یدکی ، ارائه خدمات

پس از فروش آن تضمین شده می باشد.

جک درب پارکینگ



پنج شنبه 13 مهر 1393برچسب:جک درب پارکینگ v2, :: 19:23 ::  نويسنده : فروشنده درب اتوماتیک

جک درب پارکینگ v2

درب بازکن اتوماتیک پارکینگی وی تو 2 V

 

درب بازکن اتوماتیک پارکینگی وی تو 2 V در دو مدل ارائه می گردد که به شرح زیر می باشد :

1- درب بازکن اتوماتیک پارکینگی وی تو 2 V مدل Calypso
2- درب بازکن اتوماتیک پارکینگی وی تو 2 V مدل Moov

با توجه به نظر کارشناسی از طرف شرکت یک مدل مناسب از این نوع درب بازکن اتوماتیکی به متقاضی ارائه می گردد .

 

 

درب اتوماتیک پارکینگ
درب بازکن اتوماتیک پارکینگی وی تو 2 V مدل Calypso
alt
درب بازکن اتوماتیک پارکینگی وی تو 2 V مدل Moov


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب